Skip to main content
0369 454 488 | 0786 481 478
0369 454 488
0786 481 478
Cosul de cumparaturi
 
 
CAUTĂ CARTUȘE ȘI ACCESORII
CAUTĂ CARTUȘE DUPA IMPRIMANTA > SERIE > MODEL
CAUTĂ CARTUȘE ȘI ACCESORII
CARTUȘE ȘI ACCESORII
IMPRIMANTE ȘI COPIATOARE

Promotie 5% pentru Toate Tonerele Originale ECO

Garnatia promptitudinii

Garantia satisfactiei

Garantia produselor noastre

Garantia calitatii

Garantia de 200%

CAUTĂ CARTUȘE ȘI ACCESORII
CAUTĂ CARTUȘE DUPA IMPRIMANTA > SERIE > MODEL
CAUTĂ CARTUȘE ȘI ACCESORII

Termeni si politici

Ultima actualizare: 2018-07-25


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii

Informatii generale

In conformitate cu GDPR, suntem operator de date cu caracter personal; prin urmare, suntem responsabili legal pentru procesarea acestora. Pentru intrebari sau solicitari privind exercitarea drepturilor Dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, va rugam sa ne contactati.

Urmatorii termeni si conditii privind protectia datelor cu caracter personal sunt conceputi pentru a va informa , ca utilizator al site-ului nostru, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si drepturile sale privind aceasta prelucrare, in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor ("GDPR").

In cadrul acestui document vor fi folosite o serie de prescurtari, dupa cum urmeaza:

  • UN = utilizator ne-autentificat
  • UA = utilizator autentificat
  • U = Utilizator
  • TCUPC = termeni si conditii de utilizare si politici de confidentialitate
  • DEVICE = computer, terminal mobil sau orice alt echipament folosit pentru accesarea internetului
  • SITE = site-ul numite anterior, la care face referinta documentul de fata
  • DCP = date cu caracter personal
  • GDPR = Regulamentul general privind protectia datelor

Respectam dintotdeauna și din principiu dreptul dumneavoastra la viata privata, iar website-ul nostru a fost conceput pentru a va respecta acest drept, precum și pentru a pastra datele dumneavoastra in siguranta.

Pentru ca sa puteti beneficia de produsele / serviciile noastre, și pentru ca produsele și serviciile pe care vi le oferim, inclusiv online, sa functioneze corespunzator pentru dumneavoastra, suntem nevoiti sa colectam și unele date cu caracter personal; va asiguram ca toate datele pe care le colectam sunt mentinute la minimul necesar și ne bazam pe temeiuri legale.

Utilizând oricare dintre serviciile și produsele oferite de SITE și / sau inregistrând un cont, sunteti de acord sa cititi și sa intelegeti politica noastra privind confidentialitatea datelor și cookie-urile, dupa cum urmeaza.

Pentru a va asigura ca totul este ușor de citit, am inclus pentru fiecare aspect un titlu și o scurta explicatie simpla. Detaliile, conform legii, sunt si ele disponibile, mai jos.

 

Principii ale politicii noastre de confidentialitate

  • Solicitam consimtamantul dumneavoastra pentru utilizarea cookies

  • Solicitam consimtamantul dumneavoastra la completarea formularelor

  • Va oferim control asupra datelor personale pentru vizualizare, editare, stergere

  • Protejam cu CAPTCHA orice formular expus abuzurilor

  • Colectam doar datele minim necesare

  • Folosim parole securizate

  • Inscrierea la newsletter se face cu double opt-in

  • Stergerea contului se face cu double confirm

 

Stergerea cookie-urilor

Pentru a va oferi o experienta de vizitare placuta in site-ul nostru, folosim mici fișiere, numite cookie-uri, pe care le plasam pe calculatoarele dumneavoastra. Acestea retin, printre altele faptul ca ati accesat website-ul nostru, cu scopul de a va oferi o experienta de navigare mai placuta (spre exemplu, pentru a nu va cere sa va logati manual la fiecare accesare a site-ului); de asemenea, unele dintre acestea apartin unor terte parti (Google, Facebook) și ne ofera date statistice anonimizate cu privire la modul in care site-ul nostru este folosit, pentru ca noi sa putem sa-l imbunatatim.

Fara cookie-uri, de exemplu, site-ul va poate deranja cu ferestre de dialog cu același mesaj la fiecare vizita, va cere datele de logare la fiecare accesare și nu tine minte ce ati pus cu o zi inainte in coșul de cumparaturi. Puteti șterge chiar acum toate datele din cookie-urile noastre, folosind functia de ștergere individuala a cookie-urilor pe care o gasiti in lista de optiuni a browserului dumneavoastra.

 

Datele pe care le prelucram atunci când folositi serviciile noastre

Câteva exemple:

  • plasam cookies pe device-ul dumneavoastra.

  • avem nevoie de datele dumneavoastra de contact atunci când ne contactati, ca sa va putem raspunde;

  • ne este necesara adresa dumneavoastra completa de acasa sau de la serviciu pentru livrarea produselor noastre. De ce prelucram aceste date Prelucram aceste date in scopul legitim al indeplinirii obiectului nostru de activitate, inclusiv:

  • pentru a va oferi serviciile / produsele pe care le doriti;

  • pentru a realiza statistici și masuratori care sa ne ajute sa intelegem cum putem imbunatati calitatea serviciilor / produselor pe care vi le oferim;

  • pentru informarea utilizatorilor/clientilor (Cumparatorilor) privind situatia contului lor de pe site-ul nostru

  • pentru informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor

  • evaluarea produselor si serviciilor oferite

  • activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului

  • pentru a imbunatati calitatea serviciilor / produselor noastre și pentru a dezvolta altele noi;

  • pentru a va facilita accesul la serviciile / produsele noastre;

  • pentru a va oferi informari legate de servicii / produse care v-ar putea interesa, precum și despre promotii și oferte speciale;

  • pentru a asigura o securitate imbunatatita și a va proteja impotriva posibilelor atacuri informatice, fraudei, abuzului.

 

Conform cerintelor legilor in vigoare pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

 

Cum prelucram datele cu caracter personal

Prelucram datele cu caracter personal colectate prin intermediul formularelor din cadrul website-ului in scopul crearii contului de Utilizator si al incheierii contractului la distanta, a posibilitatii de executare a contractului la distanta, cat si datele colectate in scopuri de publicitate si marketing, al relatiilor cu clientii si al analizei datelor, cum ar fi cercetarea de piata, sondaje de opinie clienti, analize clienti, segmentare clienti si realizarea profilului clientului, pentru a determina comportamentul de cumparare si activitatea Utilizatorului in cadrul website-ului, cumpararea repetata a anumitor bunuri si datele de cumparare.

In scopurile mentionate mai sus, datele Utilizatorului vor fi stocate in baza noastra de date. Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6, paragraful 1, teza 1, litera f), GDPR. Va putem contacta in aceste scopuri prin e-mail, SMS, telefon, posta, Social Media sau canalele/instrumentele Google.

De asemenea, putem prelucra date despre comportamentul Utilizatorului privind utilizarea website-ului, incluzand dar fara a ne limita la date de sesiune, inregistrare video sesiune, comportament browsing, date despre locatie, date demografice, adresa de Protocol Internet (adresa IP), acolo unde este disponibila, sistemul de operare, tipul de browser al dispozitivului. Acestea sunt date statistice despre actiunile si modelele de navigare ale vizitatorilor website-ului nostru, nu identifica niciun individ si sunt colectate in scopul imbunatatirii si personalizarii website-ului si in scop de comunicare si marketing, inclusiv pentru publicitate comportamentala pe baza de cookies (mai multe detalii despre cookies). Aceasta prelucrare se bazeaza in mod legitim pe Art. 6, alin 1, litera a), b), c), f), GDPR.

 

Cine sunt beneficiarii datelor

Pentru a atinge scopurile mentionate mai sus la punctul 2, utilizam furnizori de servicii, respectiv Imputerniciti, conform art. 28 din GDPR, cum ar fi: furnizori de servicii pentru hosting, platforme care asista la finalizarea unei comenzi efectuate prin intermediul website-ului, in scopul procesarii tranzactiei online initiate de Utilizator acolo unde este cazul, si in scopul procesarii, facturarii si livrarii comenzii Utilizatorului, furnizori de servicii de monitorizare a activitatii Utilizatorului in cadrul website-ului sau furnizorii de servicii pentru trimiterea e-mailurilor si SMS-urilor, contactarea telefonica sau comunicarea de campanii publicitare si de marketing. Acestia pot fi furnizori externi de servicii.

Prin reglementari contractuale, ne asiguram ca acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia europeana privind protectia datelor, pentru a garanta un nivel ridicat de protectie a datelor, chiar daca datele cu caracter personal sunt transferate intr-o tara in care se utilizeaza in mod obisnuit un alt nivel de protectie a datelor si pentru care nu exista nicio decizie de adecvare a Comisiei UE.

Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter personal catre alti destinatari, cu exceptia cazului in care avem obligatia aceasta prin lege. Pentru mai multe informatii despre protectia corespunzatoare a transferului international de date, va rugam sa ne contactati.

 

Furnizarea de date si durata pastrarii acestora

Furnizarea unelor date cu caracter personal este obligatorie.

De exemplu, pentru a putea incheia un contract la distanta si pentru a procesa inregistrarea unui Cont de Utilizator: nume si prenume, email, parola, telefon, date facturare si date de livrare (adresa, localitate, judet), optiunea cu privire la modalitatea de plata a produselor comandate.

De asemenea, in cazul in care modalitatea de plata aleasa de Utilizator este “Plata online prin card (Visa / Maestro / Mastercard)” sau una dintre variantele “Plata online in rate”, in vederea procesarii tranzactiei de catre procesatorul autorizat de banca colaboratoare, Utilizatorului i se vor solicita datele de identificare ale cardului cu care va efectua plata: numar card, data de expirare, nume posesor card, cod de securitate cvv.

In cazul in care Utilizatorul avand 18 ani impliniti isi exprima optiunea de abonare la newsletterul nostru, sunt preluate si prelucrate urmatoarele date furnizate de acesta prin intermediul diferitelor formulare din cadrul site-ului: adresa de email.

O serie de alte date cu caracter personal colectate de Profesionist pot fi furnizate de Utilizator in mod voluntar. Refuzul furnizarii acestor date cu caracter personal nu va avea consecinte asupra deciziilor de tranzactionare ale Utilizatorului.

Datele cu caracter personal ale Utilizatorului vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei contractuale cu noi sau la solicitarea Utilizatorului, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele cu caracter personal, pana la incetarea obligatiei legale. Stocarea si transferul datelor cu caracter personal ale Utilizatorului catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6, paragraful 1, teza 1, litera c), GDPR.

Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultati, mai jos, sectiunea corespunzatoare.

 

Drepturile Utilizatorului

In calitate de persoana vizata, Utilizatorul ne poate contacta in orice moment si in mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact mentionate mai sus la punctul 1, in vederea exercitarii drepturilor sale, in conformitate cu GDPR. Aceste drepturi sunt urmatoarele:

 

  • Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate (dreptul de acces, articolul 15 GDPR).

  • Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de acces, art. 16 GDPR).

  • Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori (dreptul de stergere, articolul 17 GDPR).

  • Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionarea procesarii, articolul 18 GDPR).

  • Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR).

  • Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR).

  • Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere (dreptul de retragere a consimtamantului, articolul 7 GDPR).

  • Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca Utilizatorul apreciaza in mod justificat ca prelucrarea datelor cu caracter personal a fost efectuata de Profesionist cu incalcarea GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

Retragerea consimtamantului privind prelucrarea datelor, solicitarea de incetare sau restrictionare a prelucrarii datelor sau solicitarea de stergere a datelor cu caracter personal necesare indeplinirii obligatiilor contractuale si respectarii drepturilor rezultate din contractul la distanta ne exonereaza cu privire la indeplinirea acestor obligatii.

Totodata, exercitarea acestor drepturi privind prelucrarea datelor cu caracter personal nu poate avea loc in privinta respectarii obligatiilor legale pe care le avem.

 

Utilizatorul poate folosi instrumentele puse la dispozitia sa, conform detaliilor de mai jos, pentru a isi exercita drepturile cu privire la datele la care fac referire aceste instrumente.

 

Descarcarea datelor, accesul la date

Daca aveti cont, in orice moment puteti descarca din zona de administrare a contului toate datele dumneavoastra personale pe care le detinem in format CSV, care se deschide cu Microsoft Excel, Libre Office sau Open Office. Daca nu aveti cont, ne puteti contacta pentru a solicita aceste date si le veti primi in termen de maxim 30 de zile.

 

Stergerea contului

Va puteti sterge complet contul din zona de administrare a acestuia. Mai multe detalii va rugam sa gasiti mai jos, in sectiunea corespunzatoare.

 

Cookie-uri

Setarile cookie-urilor pot fi gestionate in mod direct de catre dvs prin intermediul browserului pe care il utilizati, putand opta pentru dezactivarea sau refuzul acestora. Toate browserele actuale ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in "optiuni" sau in meniul de "preferinte" al browserului dumneavoastra.

Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite sectiuni / pagini impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online.

Pentru setarile cookie-urilor generate de terti, si pentru mai multe informatii privind publicitatea online de tip comportamental (livrata pe baza intereselor utilizatorului) si al confidentialitatii online, va recomandam sa folositi site-ul www.youronlinechoices.com/ro, conform recomandarii ANSPDPC.

Pentru mai multe detalii legate de cookie-urile noastre, va invitam sa cititi sectiunea corespunzatoare, mai jos.

 

Monitorizarea vizitei dvs prin intermediul Google Analytics

Aveti optiunea de a utiliza instrumentul dezvoltat de platforma Google pentru a stopa monitorizarea comportamentului in cadrul unei sesiuni online: folositi Google Analytics Opt-out Browser Add-on accesibil aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout, conform recomandarii Google.

 

Monitorizarea Facebook

Aveti optiunea de a utiliza instrumentul pus la dispozitie de platforma Facebook aici: https://www.facebook.com/help/568137493302217 si sa utilizati indicatiile legate de dezabonarea din browserul si device-ul dvs.

Alte informatii puse la dispozitie de platforma Facebook cu privire la publicitatea online bazata pe categorii de interese din Facebook, sunt disponibile aici: https://www.facebook.com/help/164968693837950?helpref=faq_content.

 

Newslettere

Va puteti dezabona de la newsletter-ul nostru in orice moment facand click pe link-ul din partea de jos a fiecarui newsletter trimis de noi.

 

Mentiuni

1. Utilizarea instrumentelor prezentate mai sus va produce efecte de la momentul activarii optiunilor si nu va produce efecte retroactiv.

2. Stergerea modulelor cookie, accesarea unei pagini web in modul incognito/privat sau utilizarea unui alt browser ulterior activarii optiunilor prezentate mai sus, va permite reluarea monitorizarii sesiunilor online.

 

Datele dumneavoastra sunt in siguranta cu noi

Nu punem datele dumneavoastra la dispozitia tertelor parti decât in conditiile prevazute de lege, catre entitatile imputernicite in cadrul contractelor realizate in vederea indeplinirii obiectului nostru de activitate in conditii optime, și cu respectarea drepturilor dumneavoastra.

Sub nicio forma nu vindem datele dumneavoastra, nici individual, nici ca parte a unei baze de date.

 

Va protejam suplimentar

Website-ul nostru este gazduit in conditii de securitate ISO 27001, și folosește tehnologii SSL, care asigura criptarea formularelor, pentru un plus de protectie. Parolele sunt ascunse și figurate prin simboluri care nu pot fi citite peste umarul dumneavoastra.

 

Ce mai trebuie sa știti

Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda intelegeti ca, in interesul legitim al indeplinirii obiectului nostru de activitate și in temeiul legal, care cere emiterea de documente cu valoare juridica și fiscala, datele dvs. personale vor fi incluse in baza de date a noastra.

Astfel, trebuie sa știti ca, in conditii de siguranta și fara a va aduce prejudicii, aceste date personale sunt stocate, utilizate si prelucrate de catre noi, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea diverselor activitati in scopurile mentionate mai sus. In conditiile in care lucram cu colaboratori și afiliati din afara tarii sau din afara Uniunii Europene, aceste date personale ar putea fi transferate catre aceștia (de exemplu, pentru a putea folosi un serviciu de trimitere newslettere care apartine unei firme din Statele Unite, ca sa putem folosi serviciul, este necesar sa introducem in sistemul lor e-mailurile dumneavoastra).

In orice caz, intotdeauna vom cauta parteneriate cu firme care cunosc și respecta protectia europeana a datelor.

 

Important! Detineti controlul asupra modului in care va sunt folosite datele

Spre exemplu, când ati accesat site-ul nostru ati acceptat faptul ca folosim cookies. Daca insa va razgânditi, puteti sa gestionati cookie-urile din browserul dumneavoastra și sa nu acceptati plasarea lor pe calculatorul dumneavoastra la o accesare viitoare.

Va puteti conecta oricând la contul dumneavoastra daca doriti sa vedeti care sunt datele pe care ni le-ati furnizat și puteti sa le actualizati, sa le descarcati sau sa va ștergeti contul sau sa ne cereti noua sa facem aceste operatiuni pentru dumneavoastra. Ne puteti solicita oricând datele pe care le avem despre dumneavoastra, și le veti primi in maxim 30 de zile, in format ușor de citit cu programe comune, cum ar fi Microsoft Office, Acrobat Reader sau altele.

Va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de legile in vigoare pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora (dreptul de a fi uitat).

 

In concluzie:

SITE-ul poate notifica utilizatorii/clientii privind ofertele curente prin newsletter-ul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.

SITE-ul nu promoveaza SPAM-ul.

Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site-ul nostru poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date. Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.

De asemenea, SITE-ul poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai cu companii care garanteaza, la randul lor, protectia datelor personale conform legislatiei europene in vigoare, sau in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asiguratori.

Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si alte organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Top

Politica de cookies

 

Cookie-urile sunt mici fisiere care se stocheaza pe DEVICE-ul utilizatorului si contin doua informatii:

  • denumirea cookie-ului, care este precum o denumire de variabila si are rolul de a identifica un anumit cookie fata de altele

  • continutul cookie-ului, care contine o informatie limitata, un cod descifrabil doar de catre server

Cookie-urile sunt folosite pentru ca serverul sa poata identifica un anumit utilizator pe parcursul vizitei pe site, sa i se poata asigura anumite personalizari sau servicii precum generarea unui cos de cumparaturi sau autentificarea.

Cookie-urile nu contin nici o informatie precum numele, prenumele, adresa de email sau altele similare; in cazul in care acestea sunt colectate, toate sunt pastrate in siguranta pe server.

Cookie-urile sunt de doua feluri: cookie-uri de sesiune, care se sterg automat atunci cand se inchide browserul si cookie-uri permanente, care raman pe DEVICE pana la data expirarii lor.

O alta impartire a cookie-urilor sunt in cookie-uri setate de SITE-ul de fata si cookie-uri setate de terte parti.

Cookie-urile SITE-ului nu contin nici un fel de informatie "in clar" dintre informatiile cu caracter personal care pot fi culese prin formulare.

Cookie-urile tertelor parti pot apartine sistemelor de analiza de trafic sau diverselor widget-uri folosite pentru integrarea cu platforme de socializare. Furnizorii terti sunt obligati sa respecte de asemenea legea in vigoare si politicile de confidentialitate ale SITE-ului.

Accesul in site este conditionat de acceptarea teremnilor si conditiilor de utilizare si a politicii de confidentialitate.

In cazul utilizatorilor care s-au autentificat persistent anterior implementarii contul de utilizator se actualizeaza pentru a retine momentul acceptarii noilor termeni si conditii.

Pentru utilizatorii care se autentifica dupa acceptarea noilor termeni si conditii contul de utilizator se actualizeaza pentru a retine momentul loginului ca timpul de acceptare a noilor termeni si conditii.

Pentru a va respecta intimitatea, am ales sa utilizam doar cookie-urile minim necesare pentru a putea gestiona in mod eficient acest site. Aceste cookie-uri sunt insa obligatorii, in sensul ca fara ele nu am putea atinge obiectivele site-ului.


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Top

Politica de confidentialitate

 

1. Formularul de contact

Formularul de contact culege urmatoarele DCP:

  • nume sau pseudonim

  • adresa de email

  • telefon (optional)

Toate aceste date sunt necesare pentru a putea asigura o comunicare eficienta cu utilizatorul care a completat formularul.

Formularul nu retine ID-ul utilizatorului nici macar pentru UA, deci nu se poate stabili o legatura intre autorul formularului si alte DCP completate de UA.

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul este protejat cu un sistem Captcha.

Dat fiind ca datele culese sunt limitate si nu sunt conectate printr-un ID unic de nici un vizitator nu se poate asigura vizualizarea sau stergerea automata acestora nici macar pentru UA.

Utilizatorii care doresc vizualizarea sau stergerea datelor sunt rugati sa trimita o cerere catre adresa de email a administratorului site-ului de pe adresa mentionata in formular, pentru a face dovada ca ei sunt detinatorii datelor.

Stergerea se va face prin cripare cu cheie publica, iar pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

 

2. Formulare de comentarii

In functie de versiunea si tipul platformei, pot exista doua tipuri de formulare de comentarii, unul pentru pagina / articol si altul pentru produs. Ambele respecta specificatiile de mai jos.

Formularul culege urmatoarele DCP:

  • nume sau pseudonim

  • adresa de email

In cazul UA aceste doua campuri sunt autocompletate cu cele din profilul utilizatorului, dar pot fi modificate la alegere, fara ca datele sa fie salvate si in profil.

Toate aceste date sunt necesare pentru a putea asigura o comunicare eficienta cu utilizatorul care a completat formularul.

Formularul nu retine ID-ul utilizatorului nici macar pentru UA, deci nu se poate stabili o legatura intre autorul formularului si alte DCP completate de UA.

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul este protejat cu un sistem Captcha pentru UN. In cazul UA, deoarece logarea este deja o protectie suficienta nu se mai foloseste Captcha

Dat fiind ca datele culese sunt limitate si nu sunt conectate printr-un ID unic de nici un vizitator nu se poate asigura vizualizarea sau stergerea automata acestora nici macar pentru UA.

Utilizatorii care doresc vizualizarea sau stergerea datelor sunt rugati sa trimita o cerere catre adresa de email a administratorului site-ului de pe adresa mentionata in formular, pentru a face dovada ca ei sunt detinatorii datelor.

Stergerea se va face prin cripare cu cheie publica, iar pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

 

3. Contul de utilizator

Contul de utilizator poate contine mai multe componente in functie de varianta. Se aplica acele specificatii si politici compatibile cu implementarea curenta.

3.1. Formularul de cont nou

Formularul de cont nou este astfel conceput incat sa solicite DCP minimale, absolut necesare identificarii si diferentierii sigure a utilizatorilor, ca si functiile de resetare a parolei sau altele necesare functionarii normale a contului.

Formularul de cont nou solicita urmatoarele date:

  • user: este in general un pseudonim care poate sa nu aiba nici o legatura cu datele reale ale persoanei; se cere doar in cazul in care autentificarea se face pe baza de utilizator;

  • adresa de email;

  • nume si prenume;

  • telefon (optional);

  • parola;

  • confirmarea parolei;

Formularul cere acceptul explicit pentru TCUPC si pastreaza data si ora la care a fost transmis acordul.

Formularul de contact este protejat prin javascript si prin verificarea prin Ajax a parolei, protectii care exclud accesul robotizat si fac inutila utilizarea Captcha.

Pentru cresterea nivelului de securitate, parola nu poate fi setata daca nu contine cel putin o litera mare, o litera mica, o cifra si un caracter special.

 

3.2. Contul meu – formular si anexe

Interfata contul meu permite modificarea urmatoarelor date:

  • email;

  • prenume;

  • nume;

  • telefon (optional);

Acestea sunt datele minimale de definire a contului.

Suplimentar, afiseaza adresa de livrare si datele de facturare, asa cum au fost acestea salvate la plasarea ultimei comenzi.

Datorita complexitatii deosebite a interfetei de definire a preferintelor de plata, livrare si facturare, corelat cu faptul ca datele pot fi modificate la plasarea unei comenzi, corelat cu faptul ca aceste date pot fi sterse, corelat cu faptul ca efortul de integrare ar fi disproportionat cu utilitatea editarii datelor de livrare si facturare in absenta unei comenzi, aceste date nu pot fi editate in mod direct in afara formularului de comanda.

Suplimentar, se asigura posibilitatea descarcarii datelor editabile si/sau vizualizabile in situatiile anterioare.

Suplimentar, se asigura posibilitatea stergerii datelor de livrare si facturare fara afectarea contului.

Ca ultima optiune, pentru a asigura un control si transparenta integrala asupra datelor se asigura posibilitatea stergerii contului.

In cazul stergerii contului, numele si adresa de email se cripteaza folosind o cheie publica, impreuna cu data si acceptul de procesare a datelor personale si cu data stergerii contului. Pentru decriptare va trebui folosita o cheie privata, la care controllerul de date nu are acces direct si care nu este stocata pe server din motive de securitate. Criptarea numelui si a adresei de email sunt necesare pentru a putea demonstra faptul ca s-a dat acordul pe TCUPC in relatie cu acel nume si acea adresa de email.

 

3.3. Resetarea parolei

In cazul pierderii parolei, resetarea se face in conditii speciale de securitate:

  • se introduce noua parola dorita in formular, fara ca aceasta sa devina activa

  • se transmite un email cu un cod unic de confirmare pe adresa de email mentionata sau pe adresa de email asociata utilizatorului daca autentificarea se face pe baza de user

  • parola solicitata devine activa doar dupa accesarea mailului de verificare.

Sistemul folosit asigura conditii de securitate sporite, care corespund specificatiilor GDPR.

 

3.4. Modificarea parolei din cont

Modificarea parolei nu se poate face decat cu confirmarea parolei anterioare, garantand ca singurul utilizator care poate modifica parola este detinatorul contului.

Pentru cresterea nivelului de securitate, noua parola nu poate fi setata daca nu contine cel putin o litera mare, o litera mica, o cifra si un caracter special.

 

3.5. Cosul de cumparaturi

Cosul de cumparaturi este format din 3 pasi:

  • cosul efectiv, format din: lista produselor, numarul comandat, pret unitar, subtotal, total

  • pasul intermediar format din login / cont nou / comanda fara cont

  • datele de livrare, plata si facturare

In pasul 1 nu se colecteaza DCP.

In pasul 2 se colecteaza doar in cazul in care se creeaza un cont nou, dar formularul este acelasi ca in cazul "Formular de cont nou"(va rugam sa cititi mai sus detaliile)

In pasul 3 se colecteaza o cantitate minima de DCP, dupa cum urmeaza:

  • Revizuirea numelui, prenumelui, adresei de email si a numarului de telefon – toate absolut necesare pentru livrarea comenzii. In cazul comenzii fara cont aceste date se introduc.

  • Modalitatea de livrare – nu constituie DCP, dar in functie de modalitatea de livrare se colecteaza date in continuare

  • Adresa de livrare: judet, localitate, adresa stradala – sunt informatii minime necesare pentru livrarea comenzii; in cazul ridicarii de la sediu nu se solicita aceste date

  • Modalitatea de plata – nu constituie DCP

  • Modalitatea de facturare: persoana fizica sau persoana juridica – pentru persoanele fizice nu se colecteaza date de facturare suplimentare; pentru persoane juridice nu se colecteaza DCP

  • Adresa de facturare: judet, localitate, adresa stradala – se colecteaza doar in cazul in care adresa de facturare difera de adresa de livrare, sau adresa de livrare nu s-a colectat anterior

  • Preferinte legate de comanda – nu constituie DCP, nu fac parte din profil, sunt optionale si se considera necesare pentru livrarea comenzii atunci cand au fost completate

In cazul in care comanda este plasata fara cont este obligatorie confirmarea acordului cu TCUPC.

Formularul de contact este protejat prin javascript si prin generarea in pasi prin Ajax a formularului, protectii care exclud accesul robotizat si fac inutila utilizarea Captcha.

 

4. Actualizarea acordului

In cazul in care se adauga variante noi ale politicilor si termenilor, pentru care utilizatorii autentificati nu si-au exprimat inca acordul, accesul in zona protejata prin autentificarte este limitata de un overlayer pana la exprimarea acordului cu noile variante de politici si/sau termeni si conditii.

 

5. Masuri de securitate fizice pentru asigurarea politicilor de confidentialitate

Siguranta informatica a serverului, in confimitate cu standardele de calitate ISO 9001 si 27001

Siguranta fizica a serverului este asigurata prin sistem de control acces biometric, sistem de monitorizare video, detectoare de miscare, etc

Acces la site exclusiv prin SSL

Parole securizate MD5

Protectie contra atacurilor "Brute force" – la 3 incercari esuate de login de la acelasi IP se adauga CAPTCHA in formular

 

6. Mentiuni finale

Pentru alte solicitari cu privire la exercitarea drepturilor de retragere a consimtamantului privind prelucrarea datelor, de incetare sau restrictionare a prelucrarii datelor sau de stergere a datelor cu caracter personal va rugam sa ne contactati.

Datorita posibilelor modificari ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor poate deveni necesara. In acest caz, va vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul Utilizatorului, va vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Top

Termeni si conditii

Termeni si conditii vreautoner.ro

1. ELEMENTE DEFINITORII
Termenii si conditiile generale prevazute in continuare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C. Schwarz Gruppe Int S.R.L prin intermediul magazinului virtual vreautoner.ro catre Cumparator si pot fi modificate oricand de catre acestia.
Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator - persoana fizica / persoana juridica sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator - societatea comerciala Schwarz Gruppe Int S.R.L., avand punctul de lucru in Selimbar, judetul Sibiu, str. Horatiu, nr. 27 , inregistrata la Registrul Comertului: J32/3/2013 , CIF: RO 31055634.
Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei Comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);
c. Termeni si conditii.

Daca Vanzatorul confirma Comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea Comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail).
Preturile produselor din comanda sunt valabile 48 de ore lucratoare de la data inregistrarii comenzii.
Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

c. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vis-a-vis de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

d. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, vreautoner.ro isi rezerva dreptul de a cere utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul site-ului.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau nu va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt in proprietatea S.C. Schwarz Gruppe Int S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

6. CONFIDENTIALITATE - PUBLICITATE
Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului/comenzii si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
Mesajele vreautoner.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de
vreautoner.ro. Astfel sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul site-ului www.vreautoner.ro. S.C. Schwarz Gruppe Int S.R.L. nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Prin inscrierea in baza de date vreautoner.ro, cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai vreautoner.ro: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care
vreautoner.ro poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, etc.

7. TERMENE / PENALITATI
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite.

In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.

8. FACTURARE - PLATI
Preturile produselor afisate in cadrul site-ului www.vreautoner.ro includ  T.V.A. conform legii in vigoare.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate si Serviciile prestate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

9. RISCURI SI RESPONSABILITATI

a. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

b. Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora  catre curierul cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor pe teritoriul Romaniei in zonele de acoperire specificate in site.

10. ACCEPTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de
vreautoner.ro (S.C. Schwarz Gruppe Int S.R.L.) Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 30 zile.


11. GARANTII
Toate produsele comercializate de catre site-ul www.vreautoner.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor vandute si livrate de
vreautoner.ro, certificatele de garantie si/sau calitate sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii in pagina de Contact a vreautoner.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12. TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).


13. RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

14. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata,
vreautoner.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.
Scopul colectarii datelor este: informarea utilizatorilor/clientilor (Cumparatorilor) privind situatia contului lor de pe vreautoner.ro, informarea utilizatorilor/clientilor privind evolutia si starea comenzilor, evaluarea produselor si serviciilor oferite, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului.
Prin completarea datelor dvs. in formularul de creare de cont si/sau de Comanda declarati ca acceptati neconditionat ca datele dvs. personale sa fie incluse in baza de date a vreautoner.ro, si va dati acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre vreautoner.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre vreautoner.ro, afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, va dati acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre vreautoner.ro atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.
Prin citirea acestor Termeni si Conditii ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Totodata, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale si de a solicita stergerea totala sau partiala a acestora.
Pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa S.C. Schwarz Gruppe Int S.R.L., str. Horatiu, nr. 21, Selimbar, Judetul Sibiu, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
- o data pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
- sa interveniti asupra datelor transmise;
- sa va opuneti prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara;
- sa solicitati stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

Astfel, vreautoner.ro poate notifica utilizatorii/clientii privind ofertele curente prin newsletter-ul saptamanal, si poate trimite felicitari, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
VreauToner.ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site-ul
vreautoner.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.
Informatiile pe care ni le furnizati vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.
De asemenea,
vreautoner.ro poate furniza datele dumneavoastra cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a produselor si serviciilor noastre, asiguratori.
Informatiile dumneavoastra cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchet, Politie, Instantele judecatoresti si alte organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

15. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
Eventualele litigii aparute intre vreautoner.ro si utilizatori / clienti / cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

 

 


Informatii generale | Politica de cookies | Politica de confidentialitate | Termeni si conditii | Top
Payment Mobilpay Payment Visa Electron Payment Master Card Payment Maestro
Comenzile pot fi făcute Non Stop. Asistența operatorilor nostri este asigurată de luni pana vineri între orele 8:00 - 17:00.
Vă mulțumim pentru ințelegere!